Thursday, December 10, 2009

shopping og tidenes barnekolleksjon på HM

Fridag før jul betyr juleshopping. Jeg tok turen til Sandvika storsenter for å se om jeg klarte å få unna juleshoppingen og for å titte etter antrekk til julebordet. Det første som møtte meg da jeg kom inn var matlukt, etterfult av en skrikende mage. Teit som jeg er hadde jeg ikke spist og skjønte fort at det første jeg måtte gjøre var å få i meg litt mat. Valget falt på bakeriet, en kopp kaffe og to rundstykker med pålegg.

Dette til den nette sum av 94 kr!!! WAT?!

Jeg klarte jo da selvfølgelig ikke finne noe som minnet om noe jeg kunne bruke på julebordet og beveget meg til CC vest for å se om jeg hadde bedre lykke der. HAh!

Men jeg traff på Berit som hadde kjole, belte, øredobber og sko (som desverre ikke passet) å låne bort. haha Flaks sa suverin suveren!

Før jeg ble med bort til Berit for å se på kjole gikk vi innom hennes og maurits for å kjøpe strømpebukse og hva finner jeg der? Star Wars barneklær :D hoho gensere, t-skjorter you name it. Måtte jo da selvfølgelig kjøpe en t-skjorte, ikke så farlig at det er barnestørrelser så lenge det passer!


Foran

Bak



Nerden i meg våknet for til live igjen ja :D