Sunday, December 27, 2009

O Jul med din glede!

... og barnlige lyst!

Ja da var jula over for denne gang. Kan vel egentlig ikke si at jeg har hatt en helt ordentlig jul siden jeg har jobbet hver dag, men det har da vært koselig lell!

På gavefronten må jeg si at jeg er særdeles godt fornøyd med årets fangst! Jeg fikk nytt objektiv til kameraet mitt, 70-300mm så nå kan jeg zooome i vei og prøve å ta bedre bilder av disse dyra som, som oftest er et stykke unna fotografen :P I tillegg fikk jeg kamerastativ, enda et hjelpemiddel i retning bedre bilder !

Foruten om dette fikk jeg diverse småting; sokker, CD, hestegodt, kapsun (må desverre byttes da butikken ikke hadde den jeg ønsket meg), longeringspisk, sengetøy, penger og et par bøker.

meeen, det beste kom til slutt! En liten konvolutt var det siste under treet. I denne var det et kort hvor jeg ble innkalt til møte angående eventuell sponsing av hest! Dette møtet skulle foregå i løpet av julen 09 og jeg måtte komme forberedt med et realistisk budsjett og plan over denne investeringen! jeg trodde vel egentlig ikke mine egne øyne, men dæven døtte sykkelstøtte altså. Så nå sitter jeg å budsjetterer for harde livet, søker rundt etter staller og diverse måter jeg kan redusere utgifter på... haha! En glad liten Siri i romjula :D