Wednesday, August 19, 2009

teehee!

Siri har fått seg ny telefon! yay! Bestilte den i starten av August, men i går kom den. Det passet jo veldig bra da jeg kunne bruke en relativt rolig nattevakt på å sette meg inn i hvordan telefonen fungerte:)

og slik ser den ut :

And now over to something completely different. Hadde en fantastisk time med Licero i går. Red på time for Kristin og jobbet stort sett på å få han til å gå ordentlig frem til tøylen og bruke innvendig bakbein. Startet økten ganske spent og noe stressa, men fikk han etterhvert til å roe seg og han gikk etterhvert veldig bra. Helt på slutten av timen gikk han stort sett veldig fint, Kristin ba meg bare slappe litt mer av i armene, da skjedde det noe jeg aldri har opplevd før. Det virket som om hele hesten løsnet og gikk til bittet skikkelig ordentlig, ikke bare ordentlig. Jeg måtte jo le der jeg satt, ørsmå signaler som gjør så stor forskjell! Det er moro å ri gitt! :D

Bilder kommer kanskje etterhvert, dvs når jeg får lastet de opp til pc'n og jeg kan se om det er noen det er verdt å poste :P