Sunday, August 16, 2009

Nytt Oliveira kurs!

Juhu!
Etter å ha stått på venteliste et par uker og nesten innsett at det ikke ble noe nytt kurs for Licero og meg, fikk jeg idag beskjed om at det var ledig plass! Helgen 25-27 september er dermed satt av til trening, trening og mye moro!

Trening

Trening


Moro for "unga"
Petter og Luke som måtte sloss litt etter økten


Sang og "dans" for alle som vil være med
"for vi har kastet våre sorger bakom vår rygg... "osv

Synes fortsatt at dette bildet er ganske festlig

Jeg er jo da også nødt til å skaffe henger, bil og sjåfør til dette kurset, setter da i gang mitt faste soundtrack Timbuktu - det löser sej og håper på det beste :)

Av andre nyheter har det vært en hyggelig dame og prøvd Licero idag. Hun var flink til å ri og det virket som at hun likte Licero godt, så vi får se hva som skjer videre.

Jeg skal på nattevakt og forberede meg på Annie time i morgen \o/

"HÆLENE NEEED!" jadda!
:)