Tuesday, November 18, 2008

!

Ja der ser man hvor vanskelig det var ja *host* Blogging altså, er visst ikke så lett å oppdatere jevnlig!

En liten oppdatering, jeg er nå ferdig med utdannelsen min. Fikk svar på bacheloroppgaven, fikk A :D relativt happy for det ja!!  Siden det gikk så bra fikk jeg en stoor gave av mamma og pappa; et speilreflekskamera:D så nå er det bare å løpe ut å ta bilder. 

Det første jeg fikk beskjed om var å bli hovedfotograf for lille raga og dokumentere hennes vekst:P det har jeg da startet med. Fant fort ut hvor morsomt det var å ta bilder med dette kamera iforhold til de vanlige digitalekameraene! Mye klarere bilder, pluss at bildet blir tatt relativt raskt. Det er ganske nødvendig når man skal prøve å ta fine bilder av en valp som bare løper rundt og leker og helst vil spise opp kameraet ^^

Dett var dett! legger ved et par bilder av småbarna :)