Monday, October 13, 2008

Blogger?

Ja da var det på'n igjen!

Tenkte jeg skulle prøve å få ned litt av hva som skjer i livet.

Først og fremst er det viktig å få med at familien snart blir en liten valp større! Lille Raga kommer til mor 25. oktober =)

Raga!

Jeg har også startet å ri nesten for fullt igjen! Rir fortsatt på samme sted, men ny hest. Han heter Herkules og er en gigant av en babymule, men er utrolig morsom å holde på med. Planen min er å spare penger et års tid, så muligens gå til innkjøp av egen mule. Kanskje se om det finnes noe jeg kan ha på helfôr, får se det litt an.


Herkules og meg

Helt tilslutt så er vel hovedfokus nå å få gjort ferdig bacheloroppgaven, jeg har frem til onsdag da må jeg printe og binde den inn. Det tar sin tid men blir vel ferdig, håper jeg :o

med andre ord er det den jeg egentlig skal konsentrere meg om nå, så da bør jeg vel gjøre det :o)

hejdå o/