Friday, October 17, 2008

Ferdig!

Wooot! da var jeg ferdig med oppgaven! så da er det bare å vente på resultat:S

Ellers har det vært en relativt slitsom uke, eller relativt slitsom uke for meg. Jeg er visst ikke så vant til å gjøre så mye på en gang tror jeg. Trening søndag, ridning mandag, tirsdag, sprangtime onsdag, torsdag og fredag, samt løpsdag på Øvrevoll i dag! Er mye på en gang det, sovna tvert da jeg kom hjem i kveld.

Ridningen går det forsåvidt fremover med. Sprangtimen på onsdag var kjempemorsom! Stakkar lille Hercules skjønte lite av alle disse bommene var og hoppet høøøyt over. Det tok ikke lange tiden før han skjønte noe av poenget med dette og avsluttet veldig fint! Vi har fått bomtrening i hjemmelekse =)

En annen sak i hesteverdenen er den tragiske ulykken på Wærhaug Gård. 25 hester brant inne og døde, 8 overlevde hvor av 2? er sendt til veterinærhøgskolen for behandling av alvorlige røykskader. Det er helt ufattelig hvor fort slike ting kan skje, og jeg kan bare forestille meg den situasjonen de som har mistet sine kjære er i.

I morgen skal jeg ha helt fri, før jeg setter i gang med en ny uke! Bare en uke til Raga kommer! wewt